Starburst er den beste spilleautomaten
-
Anonymous
Heisann 🙂 Jeg spiller mest på starburst, på den får jeg mest for underholdning for pengene! Jeg har ikke vunnet noen store gevinster, men jeg spiller heller ikke for så mye 🙂 Hva din favoritt?
Jeg liker best Joker Strike, den er ikke den mest spennende automaten, men den betaler overraskende ofte ut store premier 😀
Anonymous
Enig i at Starburst er gøy, men den kan bli litt kjedelig. De store gevinstene lar liksom vente på seg 😀 Men en kan jo spille lenge for pengene 😀
- You must be logged in to reply to this topic.